Would you rather book tag

Ćao svima ! Današnji post je ovaj book tag koji sam našla kod Jessethereader , ali videla sam da i Knjigatron ima svoju verziju  .

Znam da sam vam u prošlom postu obećala da će ove nedelje ići svaki dan postovi , ali ja sam se razbolela i prespavala sam i nedelju i ponedeljak .

1. Da li bi radije čitala samo muške autore ili samo ženske ? 
- Na svojoj polici imam mešavinu muških i ženskih autora . Mada odabrala bih muške autore .

2. Da li bi radije kupovala knjige samo u knjižarama ili samo preko interneta ? 
-  Jedine knjige koje ja naručujem preko interneta jesu Urban Reads izdanja - pogotovo što su sad imali nenormalan popust i potrošila sam sve pare . Ja sam jedna od onih osoba koja obožava Delfi i Vulkan . Mogla bih sate da provodem u nekoj od njih . Obožavam osećaj kad se nalazim među knjigama . Uglavnom sve svoje knjige nabavljam iz Delfi knjižara , tako da je moj odgovor na ovo pitanje samo iz knjižara . 


3. Da li bi radije da sve knjige postanu filmovi ili da sve knjige postanu serije ? 
- Filmovi , kraće traju . Ali samo pod uslovom da se bitni delovi iz knjige prebace u film , a ne da se izostave bitni delovi . 

4. Da li bi radije čitala 5 strana na dan ili 5 knjiga nedeljno ? 
- 5 knjiga nedeljno , ali naravno da to nije moguće . Dešava mi se da pročitam  knjigu za dan i stvarno je super iskustvo . 




5.Da li bi radije bila pisac ili kritičar ? 
- Ovo je tako teško pitanje . Ja obožavam da pišem , uglavnom pišem poeziju , ali želim da budem i kritičar . Izabraću da budem kritičar . 

6. Da li bi radije bila bibliotekarka ili izdavač ?
- Bibliotekarka . Kao izdavač moraš da paziš i na prodaju i na izgled korica , na baš sve , a kao bibliotekarka vraćam knjige , popisujem ih , dajem ljudima nove knjige za čitanje ... 


7. Da li bi radije čitala samo svoj omiljeni žanr ili sve osim omiljenog ? 
- Sve osim omiljenog zato što i u drugim žanrovima  mogu da nađem delove svog omiljenog žanra . 

8.Da li bi radije čitala knjige u fizičkom obliku ili elektronke knjige (  e-knjige , pdf ) ?
- U fizičkom obliku , volim da osetim papir  pod prstima , da osetim miris starog papira i miris nove knjige . 

To bi bilo to što se tiče ovog taga . Imam jedno pitanje za vas , pošto sam u poslednje vreme kupila dosta novih knjiga , da li vi hteli da vidite book haul ? Odgovorite mi u komentarima .



Ema ❤️

Comments