Wrap up za jul

Ćao svima ! U današnjem postu vam pokazujem knjige koje sam pročitalala u julu . Iskreno , nisam se baš proslavila . Pročitala sam 4 knjige . Mogla sam i bolje 😅 . Malo više kasnim sa ovim postovima koji su trebali da izađu u julu i avgustu , ali sam imala nekih problema sa internetom , a posle sam u avgustu otišla na more .

Pročitala sam trilogiju ,,Legenda " - Mari Lu , a moju recenziju možete pogledati ovde .






I pročitala sam ,,Evgenije Onjegin" - Puškin . Iskrena da budem , sad sam malo manje uživala nego kad sam je prvi put čitala - pre 2 ili 3 godine . Ja sam iz biblioteke uzela izdanje izdavačke kuće Draganić i imala sam užasno iskustvo . Na svakih par strana sam morala da okrećem celu knjigu da bih pročitala neko značenje ili prevod , jer ŠTA SU FUSNOTE ??? Uglavnom baš sam se nervirala oko izdanja , ali nekako sam izdržala .
Dala sam ovoj knjizi 4⭐ .


To je sve što se tiče ovog posta ! Nadam se da ste uživali ! Šta ste Vi pročitali u julu ?

Ema❤️

Comments

  1. Odlicne knjige!Nije bas da si procitala malo, neko ne procita ni jednu.Ba sam skoro pisala post o knjigama pa ako zelis, pogledaj ga!

    Ilmaha |Zapratite♥️ |

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti puno ! Čekaj tek za avgust wrap up ! Sad ću pogledati .

      Delete

Post a Comment