Sajam knjiga 2019. - haul i utisci

Ćao svima ! U današnjem postu vam pišem svoje utiske i pokazujem vam knjige koje sam kupila na 64. Međunarodnom sajmu knjiga u Beogradu . Sajam je bio u oktobru , u periodu 20.-27.10.  Na bookstagram profilu sama vam već pokazala knjige koje sam kupila , ali mi se ta fotografija ne dopada pa sam knjige ponovo fotografisala za potrebe ovog posta.

Prvo želim da vam pokažem knjige koje sam kupila , pa tek onda da vam napišem  utiske .


Vulkan : 

,,Dečak u prugastoj pidžami" - Džon Bojn 

Ovu knjigu sam već pročitala , ali više u sledećem wrap up-u . 


Laguna : 

,,Kradljivica knjiga" - Markus Zusak 

I ovu knjigu sam već pročitala . Napisala sam i recenziju koju možete videti ovde . 


..Džentlmen u Moskvi" - Ejmor Touls 

Ovo je jedna od knjiga koju viđam svuda po bookstagramu . I jedva sam čekala da je uzmem , a Laguna ju je izbacila baš pred sajam . 


,,Ajla i srećan kraj" - Stefani Perkins 

Ova knjiga je poslednja knjiga u trilogiji ,, Ana i francuski poljubac" koju jedva čekam da pročitam . 


Urban Reads : 

,,Superman - Zoronosac" - Met de la Penja 

Ovo je poslednji deo tetralogije DC ICONS , mnogo se radujem što ću napokon moi da pročitam ovu tetralogiju . Nedostaje mi samo kolekcionarsko izdanje ove knjige  . 



,,Divergentni" - Veronika Rot ( komplet ) 

Već duže vreme želim da pročitam ovu trilogiju / tetralogiju . Napokon sam ugrabila priliku da ih kupim i mnogo mi je drago ! 


,,Peti talas" - Rik Jensi ( komplet ) 

Ovaj serijal nisam viđala po bookstagramu ili kod booktubera , pa sam ih uzela iz znatiželje . 




Moji utisci: 

Sajam sam čekala mesecima ! Pripremila sam se  odlično , napravila sam spisak još u septembru . Napamet sam znala gde je koji izdavač kojeg želim da obiđem . Ove stvari koje ste upravo pročitali su mi dosta olakšale kupovinu  , a to preporučujem i vama . 

Otišla sam 26.10. i baš je bila gužva . Bilo je previše dece , ali nekako sam preživela .  Jedva smo našli parking mesto i tu sam se baš iznervirala . Relativno brzo sam završila jer kao što sam gore napisala - sve sam znala . 

Što se tiče popusta , nisam bila razočarana , skoro sve popuste sam videla na sajtovima izdavačkih kuća ili na instagramu  . Čula sam da su se mnogi žalili , očekivali veće popuste . Nisam otišla do hale 4 gde su bile Vulkanove knjige za 100 dinara - videla sam da su se sve knjige koje su mene zanime raspodale i onda nije bilo potrebe . Nisam otišla do par izdavačkih kuća koje sam planirala samo da obiđem - ali nema veze . Biće prilike i za to . 

Bilo mi je divno ! Sajam mi je jedino pokvario protest - ne znam da li je bio i ostalih dana , ali je bio tog  . Sve u svemu , jedno prelepo iskustvo i jedva čekam sledeći ! 

To je sve što se tiče ovog posta . Nadam se da ste uživali . Da li ste vi otišli i kakvi su vaši utisci ? 

Ema❤️


Comments