Life update + planovi za online sajam

 Ćao svima, današnji post će biti life update. Dugo me nije bilo i želim da vas na ovaj način uvedem u svoj život sada. 



Poslednji post sam objavila krajem avgusta i njega možete pogledati ovde . 

U septembru sam bila dosta zauzeta oko škole, često nisam bila u Beogradu i snimila sam jedan svoj vikend van Beograda  . 

U avgustu i septembru sam pročitala malo više klasika nego inače i upala sam u čitalačku krizu. Pitala sam vas na Instagramu kako se vi izvlačite iz iste, dali ste mi lepe ideje koje sam htela da isprobam u videu. Taj video nisam snimila. Imala sam smrtni slučaj u porodici i trebalo mi je neko vreme.

Spomenuti video se nije desio jer sam neko vreme živela kod sestre i tamo sam se izvukla iz krize. Bilo mi je neprijatno da snimam jer nisam bila sama, a trebalo je onda da sestru i zeta molim za tišinu, a stvarno nisam želela to da radim. Ove nedelje sam počela i završila Heartstopper serijal stripova i oni su me izvukli iz krize! Pisaću o njima detaljnije sledeće nedelje. 

Ukratko, to su moja protekla 2 meseca. 😕

Pošto se ove godine neće održati klasični, stari dobri Sajam na koji smo navikli, odlučila sam da ću online naručiti neke knjige. Planiram da uzmem YA knjige iz Publik Praktikuma (koje merkam već 2 godine), nešto malo knjiga iz Lagune, iz Vulkana ću uzeti samo ,,Prohujalno s vihorom" jer sam iskoristila akciju koju su imali u septembru. Urban Reads ću ove godine zaobići. Naravno da ovo nisu svi izdavači, nego su samo oni koji mene trenutno zanimaju. 


To je sve što se tiče ovog posta. Nadam se da ste uživali, Koji su vaši planovi za online sajam? 


Ema❤️

Comments

  1. Žao mi je zbog smrtnog slučaja u porodici. Znam da nije lako susresti se s tim i pružam ti podršku. ❤️ Što se tiče planova za online sajam, nisam znala da će se održati, a nemam neku ideju, jer knjige uzimam iz gradske biblioteke, kako mi dune. 😊 Divan post, drago mi je da si se vratila blogu. ❤️ Odgledala sam i par videa na yt kanalu, mada nisam puno na yt. Generalno više volim da čitam blog postove, nego da gledam videe. Naravno, pogledaću šta sam propustila. 💗

    Sweet-dreams-14.blogspot.com - novi post

    ReplyDelete

Post a Comment