Naći mir sa knjigom - dodatni post

 Zdravo svima! U današnjem postu ću malo pričati o svom odnosu sa knjigama u prethodnom periodu. 



Nisam u ratu s knjigom, ali imam osećaj kao da nisam posvećenja njima koliko bih ja to volela. Od početka godine sam pročitala samo jednu knjigu, drugu razvlačim već 3 meseca, ali sam juče pročitala 20 strana jer želim da se vratim čitanju što pre. 

Juče sam se prisetila kako je lepo čitati i zaista sam uživala u tih 40 i nešto minuta koliko sam posvetila pisanoj reči. Shvatila sam da ja zapravo želim sve ono što sam želela i pre nekoliko meseci, a što sam opisala u ovom blog postu. Jako mi je drago što sam se vratila u taj neki mirni period čitanja gde mi odgovara da čitam jer čitanje smanjuje stres, a koji mi trenutno divlja zbog predstojećih rokova. 



Na mene nije samo uticala neka unutrašnja želja za čitanjem, već i uticaj drugi ljudi iz mog života koji čitaju, a ne vode profile o tome. Oni su mi dali neke preporuke i podržali su me i zaista im hvala na tome. 


Nemam više šta da dodam, osim da sam jako ponosna na sebe što sam se ponovo vratila čitaju jer sam primetila da se svaki put kad mi se desi nešto malo teže u životu da se ja posvetim knjigama. Tako je bilo jednom 2019. kada je i pokrenuta cela ova priča oko Čitanje i ja ideje u mojoj glavi. 


Hvala vam puno svima koji ste pročitali ovaj post, trebalo mi  je da ovo izbacim iz sebe i da vokalizujem neka svoja osećanja. Pišem vam veoma uskoro, novi blog post će izaći u nedelju i biće jedna zanimljiva vest!


E. ♡

Comments